שירותיו המקצועיים של עורך דין רשלנות רפואית

תוכן עניינים

לאחרונה חשתם לא טוב והייתם צריכים לפנות יותר מפעם אחת לרופא שלכם? הוא טיפל בכם אבל בדיעבד אתם מבינים שהוא התרשל בתפקידו? אם כך, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. הראשונה היא להתעלם מהמצב, להבין שבמילא כבר אין מה לעשות ולהשלים עם הנזק שנגרם לכם. לעומת זאת, האפשרות השנייה היא לבחור לכם עוד היום עורך דין רשלנות רפואית ולהחליט שאתם משתמשים בשירותיו להגשת תביעה. אף אחד לא יוכל להבטיח לכם שבסופו של דבר תסיימו את התהליך כאשר אתם מנצחים וכאשר הרופא מפצה אתכם, אך לפחות תפעלו בכיוון. מה שבטוח זה שהרופא יצטרך להתייחס לכל מה שקרה בפועל ויהיה עליו לתת את הדין על ההתנהגות שלו ועל בחירותיו, מה שיעזור לכם לפחות ברמת ההרגשה הטובה. קחו בחשבון שבלא מעט מקרים הרופאים גם יצטרכו לשלם פיצויים לא נמוכים, מה שתמיד יכול להקל על החיים ולגרום לכך להתמודד טוב יותר עם המצב שאליו נקלעתם.

שירותיו המקצועיים

תפקידו של עוה"ד המלווה

 

כמובן שאם אתם רוצים לתבוע אדם אחר, בין אם הוא רופא ובין אם הוא כל איש מקצוע אחר, אתם צריכים עורך דין שיוכל לעזור לכם. עוה"ד ילווה אתכם מהשנייה הראשונה שבה תפנו אליו והוא יהיה האדם שיוכל לסייע לכם לכל אורך התהליך. זה אומר שיהיה עליכם להציג בפניו את כל המסמכים הרפואיים שלכם, אפילו אם זה אומר שכך אתם מוותרים על החיסיון הרפואי שלכם. בנוסף, הוא ישאל אתכם לא מעט שאלות וירצה לדעת כל פרט אפשרי על התהליך שבו לקחתם חלק ועל כל מה שקרה. שימו לב: ככל שתשתפו פעולה בצורה יותר גלויה וברור העם עוה"ד, כך הדברים יתנהלו מהר וטוב יותר. כל אלה יגדילו את הסיכוי שלכם לנצח בתביעה בהמשך הדרך ולכן יש לכך חשיבות אדירה. בנוסף לכך, אנחנו גם ממליצים לכם לבדוק לאיזה עורך דין רשלנות רפואית אתם חושבים לפנות כי כמובן שיש אנשי מקצוע טובים יותר מאחרים. לא כל מי שהוא עורך דין ושיצא לו לקחת חלק בתביעה כזאת בעבר יוכל לייצג אתכם נאמנה. לכן בהחלט כדאי לבדוק מה חושבים על עוה"ד הלקוחות הקודמים שלו, עד כמה הם ממליצים עליו בחום והאם הם יצאו מרוצים מהשירות שהוא נתן להם.  למידע נוסף הקליקו כאן.

 

כמה תשלמו על שירות כזה?

 

כמובן שלכל עורך דין שעוסק בתחום הרשלנות הרפואית יש אפשרות לגבות מכם תשלום אחר, כי אין תעריף אחד בתחום הזה. עם זאת, חשוב לדעת שלא תמיד כאשר אתם מרשים לעצמכם לבחור בעוה"ד היקרן ביותר זה גם אומר שהוא ייתן לכם שירות יותר מוצלח. לכן אנחנו מציעים שתעשו בדיקה כמה שיותר מקיפה ואף כדאי שתקבלו הצעות מחיר מכמה גורמים שונים. בין הצעות המחיר תוכלו להשוות ולראות איפה זה יוצא לכם יותר זול, אז למה אתם מחכים? כאשר עוה"ד שלכם מטפל בדברים בצורה טובה אתם יכולים להיות רגועים ואין ספק שהיום ניתן לקבל שירות כזה גם במחירים נמוכים וטובים יותר מאשר בעבר. כל רופא מתרשל בימינו יודע שאם הוא טעה יהיה עליו לתת את הדין על הדברים, אז למה שתוותרו על מה שמגיע לכם?

 

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים הם מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא מאחל לעצמו לעבור, אך עובדה היא שכולנו מכירים אנשים שכבר עברו ניתוח אחד או שניים. יש כמובן

מקרים נפוצים של רשלנות רפואית

דיני הנזיקין הינם תחום משפט אזרחי, אשר עוסק בסיטואציות שונות ומורכבות בהן נגרם נזק כלשהו ע"י גורם שניתן להטיל עליו חבות משפטית בגין אותו נזק.

רשלנות רפואית ביעוץ גנטי במהלך היריון

במהלך היריון ניתן לפנות לקבלת ייעוץ גנטי מעבר לבדיקות הסטנדרטיות שמתבצעות. נתקלתם בייעוץ כושל? מרגישים שהוחסרו לכם פרטים שהיו משנים את דעתכם? יש לכם עילה