רשלנות רפואית בניתוח

תוכן עניינים

ניתוחים הם מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא מאחל לעצמו לעבור, אך עובדה היא שכולנו מכירים אנשים שכבר עברו ניתוח אחד או שניים. יש כמובן הבדל בין אדם שבוחר לעבור ניתוח, כמו ניתוח פלסטי, ובין אדם שנזקק לניתוח מציל חיים. מה שכן משותף לכל המקרים הללו, זה שבכל אחד מהניתוחים עלולה להיות גם רשלנות רפואית שלא אחת עלולה לפגוע בצורה בלתי הפיכה במנותח. זה נשמע לכם מוכר? זה קרה גם לכם באופן אישי או לקרוב משפחה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שיש כזה דבר רשלנות רפואית בניתוח וישנם לא מעט עורכי דין שיוכלו לעזור לכם במצב כזה.

רופאה עם כיסוי פנים

 

מה כוללת רשלנות רפואית במהלך הניתוח?

האמת היא שיכולות להיות אינספור טעויות וסוגים של רשלנות בחדר הניתוח ולכן כל מקרה נבדק לגופו. ראשית, לא אחת קורה שרופאים אומנם מחליטים לנתח את המטופל, אך לא באמת יש בכך כוח. שנית, יש גם לא מעט מקרים שבהם המנתחים שוכחים ומשאירים חפץ זר בגוף המנותח. לעיתים הבעיה היא בהרדמה, בכמות החומר המרדים או באינספור נושאים אחרים שקשורים לניתוח ולחדר הניתוח עצמו. מה שבטוח זה שאם עברתם חוויה כזאת ואם נפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית, מגיע לכם פיצוי. אומנם זה נכון שרוב הרופאים מגיעים למעמד של תביעה עם סוללת עורכי דין ועם בתי חולים שלמים שעומדים מאחוריהם ומגנים עליהם, אך זה לא אומר שאין לכם סיכוי לנצח בתביעה כזאת. כל שעליכם לעשות הוא להחליט איך אתם עושים את הדברים, כיצד תרצו להגיש את התביעה ובעיקר – באיזה משרד עורכי דין אתם בוחרים?

 

עורכי הדין הטובים ביותר שיעמדו לרשותכם

רשלנות רפואית בניתוח, כמו רשלנות רפואית בכל תחום אחר, זה משהו שצריך לדעת כיצד מגישים בו תביעות. משמעות הדברים היא שאתם לא יכולים לפנות ככה סתם לעורך דין מסוים שהקים משרד לפני חודשיים, כי מה לו ולתביעות רשלנות רפואית? והאם יש לו מספיק ניסיון כדי להצליח להתמודד מול כל עורכי הדין שהרופא המתרשל יביא איתו? התשובה היא לרוב לא. לכן אנחנו מציעים לכם לבחור רק משרד של עורכי דין שקיים כבר שנים, שיש לו מוניטין ושעובדים בו עורכי דין מומחים. לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם קצת יותר על השירות שייתנו לכם עורכי הדין, במיוחד אם זה מה שיבטיח שתוכלו להגדיל את הסיכויים לקבלת הפיצויים שמגיעים לכם כתוצאה מהמקרה שקרה.

 

רוצים לדעת עוד? באתר של עו"ד דוד פייל ניתן למצוא מגוון מאמרים מקצועיים בנושא.

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
מקרים נפוצים של רשלנות רפואית

דיני הנזיקין הינם תחום משפט אזרחי, אשר עוסק בסיטואציות שונות ומורכבות בהן נגרם נזק כלשהו ע"י גורם שניתן להטיל עליו חבות משפטית בגין אותו נזק.

רשלנות רפואית ביעוץ גנטי במהלך היריון

במהלך היריון ניתן לפנות לקבלת ייעוץ גנטי מעבר לבדיקות הסטנדרטיות שמתבצעות. נתקלתם בייעוץ כושל? מרגישים שהוחסרו לכם פרטים שהיו משנים את דעתכם? יש לכם עילה