עורך דין מיסים – מתי הוא באמת יעזור לכם?

תוכן עניינים

כולנו מודעים לעובדה שלא משנה כמה אנחנו מרוויחים בחודש, כי בכל מקרה בישראל יש חוק ברור שקובע כי עלינו לשלם מיסים. ישנם סוגים שונים של מיסים שאנחנו צריכים לשלם, בין אם זה מס הכנסה, מע"מ וכדומה. אומנם זה נכון שאנשים שעובדים בתור שכירים בקיאים בנושא הזה הרבה פחות, פשוט כי הם לא צריכים להבין בו דבר, אך אנשים שעובדים בתור עצמאים צריכים להיות מעורים יותר בדברים. העניין הוא ששכירים משלמים מיסים, במיוחד אם הם עובדי מדינה, בלי שבכלל תהיה להם גישה לעניין או השפעה עליו. כלומר, השכירים משלמים בצורה אוטומטית את כל המיסים שהם צריכים, כי זה יורד להם ישירות מהמשכורת החודשית, עוד לפני שאליהם מגיע הנטו. עם זאת, במקרים שבהם מדובר על שכירים שעובדים בכמה מקומות בהחלט יש מקום לעשות תיאום מס ובעיקר, להציג את כל המשכורות שמגיעות אליהם מכל הגורמים השונים. האם כולם עושים זאת? בפועל התשובה היא לא. הדברים הופכים להיות עוד יותר מורכבים כאשר מדברים על אדם שמנהל עסק פרטי שכן אנשים עצמאים יכולים להעלים מיסים הרבה יותר בקלות.

 

פניה לעורך דין מוביל

 

כל אדם שבוחר להעלים מס במדינת ישראל יודע היטב שהוא עובר על החוק ולכן, אם גם אתם הסתבכתם באופן אישי לגבי הנושא הזה, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. עורך דין מיסים הוא האדם שאיתו כדאי לכם לדבר ויפה שעה אחת קודם, כי ככל שתדחו את הפניה אליו כך עלול להיות שהסיבוך שלכם מול הרשויות יהיה גדול יותר. המקרים שבהם עורך דין מיסים כמו עו"ד אורדן יוכל לעזור לכם בפועל מגוונים ורבים, כמו לדוגמא:

 

  • עבירות של מס הכנסה
  • גילוי מרצון הכולל דיווח מהיר ויעיל לגבי עבירות מס שבוצעו
  • עבירות מע"מ
  • חשבוניות פיקטיביות
  • מיסוי בנושא של חברות ותאגידים

 

בנוסף לכך, גם במקרים שבהם מדובר על הלבנת הון או על עבירות צווארון לבן – הרי שאיש המקצוע שאיתו כדאי לכם לדבר הוא עורך דין מיסים. יתרה מכך, עורך דין מיסים הוא גם האדם שיוכל לתת לכם שירות של ייצוג וייעוץ במעצרים ובחקירות הקשורות לנושא של עבירות מיסים ולכן, ככל שתפנו לאיש מקצוע כזה מוקדם יותר – זה עדיף.

מתי יעזור עוד מיסים

האם על כל עורך דין כזה תוכלו לפנות?

 

כמובן שהתשובה לשאלה הזאת שלילית, כי ממה כפי שלא תוכלו לסמוך על כל עורך דין שעוסק בתחום הזה, כך גם לא כל עו"ד מיסים הוא האדם הנכון לכם. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב לאיפה אתם פונים ומי הוא עורך הדין שבידיו תפקידו את המשימה לטפל בעניינים שלכם. האם הוא באמת איש מקצוע מוביל? האם הוא אדם שאתם יודעים עליו דבר מה? והאם, כאשר אתם עושים חיפוש אודותיו בגוגל, אתם באמת מגלים עליו דברים חיוביים? זה נכון שהנטייה הטבעית של כל אדם שמחפש עורך דין, בין אם מדובר על עורך דין מיסים ובין אם מדובר על כל עורך דין אחר, היא לפנות אל מכריו לקבלת המלצות, אך היום זו כבר לא הדרך היחידה. עוד דרך שתעזור לכם לבחור את עורך הדין המתאים ביותר היא לבדוק על מי כולם ממליצים באינטרנט. האם כאשר אתם עושים חיפוש אונליין על המלצות לגבי עורכי דין שונים שעובדים באזורים כל הגולשים באמת ממליצים על אותו אדם? שווה לבדוק בידי מי אתם מפקידים את העניינים שלכם כי לעוה"ד יש תפקיד מפתח בתהליך כולו.

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
החזר מס מילואים

במדינת ישראל החוק מחייב כל אזרח לשרת בצבא. בנוסף לכך, גם לאחר שסיימתם את השירות הצבאי אתם עדיין צריכים לעשות שירות מילואים. הרבה אנשים נדרשים