חוויתם רשלנות רפואית בתקופת הקורונה? כך תפעלו

תוכן עניינים

תקופת הקורונה זכורה לכולנו כתקופה שבה חווינו מגיפה כלל עולמית בעידן המודרני. המגיפה הפילה חללים רבים והותירה רבים עם נזקים לטווח ארוך, וגם בישראל אושפזו חולים רבים מאד כסובלים מן המחלה, חלקם במצב קשה מאד. במידה ואתם או יקירכם חווה רשלנות רפואית בתקופת הקורונה, חשוב שתדעו שאתם לא לבד, כך תפעלו במידה ונותרתם עם נזקים משמעותיים עקב טיפול רשלני.

 

משרד עורכות הדין חדיד הלד

משרד עורכות הדין חדיד הלד עוסק בנזקי גוף, מימוש זכויות רפואיות ורשלנות רפואית. למשרד נסיון רב מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח השונות ומשרד הבטחון. במשרד תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי, הדרכה וליווי בכל מקרה של רשלנות רפואית, וכמובן גם ייצוג. במידה ואתם או יקירכם חווה רשלנות רפואית בתקופת הקורונה, אל תהססו לפנות אל המשרד כדי לבחון את כל התהליך הטיפולי שעברתם, ולזהות כיצד קרה הדבר. באמצעות  עורך דין ביטוח לאומי ניתן יהיה לממש את הזכויות שלכם כנפגעי רשלנות רפואית ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם על פי דין.

 

מהי רשלנות רפואית בתקופת הקורונה וכיצד ניתן לקבוע אותה?

רשלנות רפואית הינו מצב שבו רופא, או כל חבר צוות רפואי, סוטה באופן חריג מן הנהלים ומן המקובל והסביר בתחומו. תקופת הקורונה היתה תקופת מבחן קשה לכל מוסד רפואי בארץ ובעולם, ומן הרגע שבו התגלה כי מדובר במגיפה קשה המפילה חללים, משרד הבריאות קבע כיצד ואיך לנהוג לרבות בידוד החולים, חבישת מסיכות ושמירה על היגיינה למניעת הידבקות, לאחר מכן יצא מבצע החיסונים ותרופות שונות התגלו כיעילות נגד הנגיף. לכן, כל רופא או איש צוות רפואי שלא נהג על פי ההנחיות החדשות, טעה במינוני התרופות או החיסון, לא הגיש בזמן סביר עזרה לחולה קורונה עד שנגרמו לו נזקים חמורים, לא אבחן את המחלה או את סיבוכיה ופעל נכון  ועוד, ייתכן ופעל ברשלנות.

 

חוויתם רשלנות רפואית בתקופת הקורונה? כך תפעלו!

על מנת שניתן יהיה לטפל במקרה שלכם בצורה יעילה ומיטבית, אלו הן הפעולות שרצוי שתעשו במקרה וחוויתם רשלנות רפואית בתקופת הקורונה:

  • פנו לעורך דין הבקיא בתחום הרשלנות הרפואית – הדבר הראשון שיש לעשותו הוא לקבל ייעוץ והכוונה מעורך דין הבקיא בתחום הרשלנות הרפואית. באמצעות הדרכה וייעוץ זה תוכלו לדעת בדיוק כיצד לפעול במידה ויש חשש לרשלנות רפואית.
  • שימרו את כל התיעוד הרפואי שיש ברשותכם – על מנת שניתן יהיה להכין תיק רפואי ממצה ומקיף, חשוב לשמור כל תיעוד רפואי שיש ברשותכם לרבות ממצאי בדיקות מעבדה, סיכומי טיפול, הפניות, המלצות, תרופות שונות שנרשמו ועוד. עם המידע הזה ניתן יהיה לבסס את התיק שלכם.
  • פנו לחוות דעת מקצועית – פנייה לחוות דעת מקצועית יכולה לתרום רבות לביסוס המקרה שלכם. לדוגמא, אדם שהונשם, כפי שקרה לא מעט בתקופת הקורונה, אבל בשל טיפול רשלני לקה בזיהום שגרם נזק לראותיו, יכול לקבל חוות דעת מרופא ריאות בכיר לתיאור היקף הנזק וכיצד ניתן היה למנוע אותו.

בדרך זו תוכלו לקבל ייעוץ והדרכה, לבנות תיק רפואי מקיף ואיכותי, ולהגיש תביעה מסודרת לבית המשפט בגין רשלנות רפואית.

 

לסיכום

במידה ואתם או יקיריכם סובל מנזקים חמורים אשר נגרמו לו כתוצאה מרשלנות רפואית בזמן הקורונה, פנו אל משרד עורכות הדין חדיד – הלד אשר יטפלו במקרה שלכם באדיבות ובמקצועיות רבה. באמצעות איסוף המסמכים הרפואיים, בחינת התהליכים הרפואיים שאתם או יקיריכם עברתם, ניתן יהיה להבין היכן ומתי ועל ידי מי בוצעה הרשלנות הרפואית ולהגיש תביעה בגין רשלנות לבית המשפט

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים הם מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא מאחל לעצמו לעבור, אך עובדה היא שכולנו מכירים אנשים שכבר עברו ניתוח אחד או שניים. יש כמובן

מקרים נפוצים של רשלנות רפואית

דיני הנזיקין הינם תחום משפט אזרחי, אשר עוסק בסיטואציות שונות ומורכבות בהן נגרם נזק כלשהו ע"י גורם שניתן להטיל עליו חבות משפטית בגין אותו נזק.

רשלנות רפואית ביעוץ גנטי במהלך היריון

במהלך היריון ניתן לפנות לקבלת ייעוץ גנטי מעבר לבדיקות הסטנדרטיות שמתבצעות. נתקלתם בייעוץ כושל? מרגישים שהוחסרו לכם פרטים שהיו משנים את דעתכם? יש לכם עילה