כיצד לקבל ויזה אזרבייג'נית תוך 24 שעות?

תוכן עניינים

בתקופת הקורונה מדינות רבות החליטו לסגור את שעריהן ולא לאפשר לתיירים ומבקרים להגיע אליהן. עם הזמן העולם הסתגל למצב החדש והמורכב, וישנן מדינות רבות שהחליטו לפתוח את הגבולות שלהן באופן חלקי או מלא. אחת מהמדינות הללו היא אזרבייג'ן.

אזרבייג'ן היא מדינה באירואסיה השוכנת סמוך לרוסיה, גאורגיה, ארמניה ואיראן. מדינה זו נחשבת מקום תיירותי פופולרי אצל הישראלים שבוחרים לנסוע אליה בגלל הנסיעה הקצרה, המחירים הזולים, ההרים המרשימים, העיירות המיושנות וחיות הבר הייחודיות שניתן למצוא רק במדינה זו בלבד. הביקור באזרבייג'ן מעניין גם מבחינה תרבותית משום שמדינה זו משלבת בין מסורת ושמרנות לחדשנות וקדמה.

אם בחרתם לנסוע לחופשה לאזרבייג'ן אתם זקוקים לויזה אזרבייג'נית. קיימים שלושה סוגים מרכזיים של ויזה לאזרבייג'ן כאשר הויזה הפופולרית ביותר היא eVisa. ויזה זו מתאימה לצרכים שונים לרבות: תיירות, ביקור רפואי, ביקור עסקי, חילופי תרבות וספורט ועוד. בעת הצורך, ניתן לקבל ויזה כזו תוך 6 שעות, בתשלום נוסף.

במאמר זה תוכלו לקבל מידע והסבר מפורט שינחה אתכם כיצד לקבל ויזה אזרבייג'נית תוך פחות מ- 24 שעות.

 

הליך קבלת ויזה אזרבייג'נית מ eVisa

ראשית צרו קשר עם eVisa ומלאו טופס בקשת ויזה. טופס הבקשה מונגש במיוחד עבורכם וניתן למלא אותו בקלות ובמהירות. לצד כל שאלה יש הסברים מפורטים וברורים שיבארו לכם בצורה פשוטה מה עליכם למלא.

לאחר מכן eVisa יאספו את התשלום שלכם ויאחסנו את הנתונים שמילאתם באופן מוצפן לחלוטין. הבקשה שלכם תיבדק וצוות המומחים של eVisa יגיש אותו לרשויות הרלוונטיות. שימו לב, בכל שלב בהליך הטיפול בבקשה ניתן ליצור קשר עם צוות המומחים של העסק, לשאול שאלות ולקבל פרטים על מצב הבקשה.

לאחר שאישור הנסיעה שלכם יונפק, תקבלו אותו כקובץ PDF בכתובת האימייל שלכם.

 

פרטים שחשוב לדעת טרם נסיעה לאזרבייג'ן

  • ביטחון אישי: אף על פי שאזרבייג'ן היא מדינה מוסלמית – שיעית, היא נחשבת מדינה בטוחה לישראלים. במדינה זו יש הפרדת דת ומדינה, אין בה גילויי אנטישמיות והאזרחים שלה הם מכניסי אורחים וליברלים. עם זאת, לאזרבייג'ן יש גבול פתוח עם איראן ולכן מגיעים למדינה תושבים איראנים רבים. לפיכך, מומלץ להשאיר את הישראליות שלכם בהצנע ולהימנע מסממנים ישראליים חיצוניים.
  • רישיון נהיגה: רישיון נהיגה ישראלי תקף באזרבייג'ן לחודש אחד בלבד.
  • מוקדי עניין לתיירים: באזרבייג'ן קיימים מוקדי עניין רבים המתאימים לתיירים לרבות: הפארק הלאומי גובוסטאן, מקדש האש אטאשגה, ההר הבוער, העיירה היהודית האחרונה, הכפרים לאזה וחינאליק ועוד.

זקוקים לסיוע עם בקשות הויזה שלכם להודו, לקובה, לסרי לנקה, למיאנמר, למצרים, לניוזילנד ועוד? היכנסו ל- https://evisa.co.il, מלאו טופס בקשה פשוט וידידותי וכך תוכלו לקבל ויזה בקלות ובמהירות בלי בלגן על הראש והתעסקות מסובכת בבירוקרטיה.

תעודה

 

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הוצאת דרכון פורטוגלי – מדריך

ישראלים רבים אשר מעוניינים להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלי אינם יודעים את השלבים. המומחים של חברת איזי נשיונאליטי מסבירים.   מהו חוק האזרחות הפורטוגלי?

ויזה לאזרבייג'ן: דרישות כניסה ויציאה

אזרבייג'ן היא מדינה הנמצאת באירואסיה וגובלת באיראן, ברוסיה, בגאורגיה ובארמניה. זוהי מדינה מוסלמית שיעית שנחשבת בעלת סובלנות דתית גבוהה במיוחד. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים