אזרחות ודרכון רומני – מבוקש יותר מאי פעם

תוכן עניינים

רומניה היא מדינה יפהפייה אשר מאפשרת לתושביה אורח חיים רגוע ויוקר מחייה נמוך. כעת, גם ישראלים יכולים להוציא אזרחות ודרכון רומני – וזה קל מכפי שחשבתם. להלן כל הפרטים.

אזרחות ודרכון רומני – ביקוש הולך וגובר

רומניה נחשבת לאחת המדינות האהובות ביותר ע"י הישראלים, ולא בכדי. מדובר במדינה גדולה יחסית אשר שוכנת ביבשת אירופה ומאפשרת לתושביה כמו גם לתיירים הרבים אין ספור של אטרקציות, בתי מלון יוקרתיים, אתרי תרבות כמו גם מקומות בילוי לא מועטים. על כן, אנו עדים לתופעה אשר הולכת וגוברת בשנים האחרונות כאשר אזרחות רומנית הפכה למבוקשת ביותר, מיד לאחר הביקוש לקבלת דרכון פורטוגלי. הסיבה לכך לאור הקלות מפליגות אותה מעניקה ממשלת רומניה לקבלת האזרחות והדרכון, והמומחים של EASY NATIONALITY אשר מתמחה בתחום מסבירים בדיוק לגבי התהליך, ואיך גם אתם תוכלו להשיג את האזרחות אשר נחשבת למבוקשת מאוד בעבור ישראלים, אשר כבר עתה מחזיקים בדרכון רומני.

צבעים של רומניה

מהם היתרונות של דרכון רומני?

למעשה, מי שמחזיק באזרחות כמו גם דרכון רומני משמש כאזרח אירופי לכל דבר, עם כל היתרונות הטמונים בכך: מעבר חופשי בין מדינות אירופה, כניסה לארה"ב, אוסטרליה ומדינות נוספות ללא צורך בהגשת ויזה, סבסוד לימודים חלקי או מלא במוסדות להשכלה גבוהה כמו גם אפשרות לביצוע רכישה של נכס נדל"ן בעלות נמוכה בעשרות אחוזים מאשר בישראל. בנוסף, אזרחות אירופית מאפשרת לנהל עסקים ביבשת בצורה קלה יותר, כמו גם ליהנות מכלל ההטבות שזוכים תושבי המדינה, אשר נחשבת לזולה למגורים כמו גם בכל הקשור למחייה.

אזרחות ודרכון רומני – מי זכאי?

מדי שנה, ע"פ ההערכות מקבלים אלפי ישראלים אזרחות רומנית אשר מאפשרת להם לקבל דרכון אירופי. למעשה, מי שזכאי לקבלת האזרחות הם ישראלים אשר הוכיחו כי יש לו שורשים רומנים, כמו גם על צאצאים של מי שנולדו באוקראינה או מולדובה לפני שנת 1940. למעשה, קבלת האזרחות מותנת רק בהוכחה כי אכן מדובר בצאצאים של אזרחי רומניה, גם אם הם אינם בחיים.

כיצד מתנהל התהליך?

על מנת להוציא דרכון כמו גם אזרחות חשוב לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום, וזאת לאור העובדה כי יש להמציא מסמכים רבים אשר מוכיחים כי אכן יש לכם זיקה לרומניה, וכי אכן בני המשפחה היו אזרחים של המדינה בטרם שנת 1940. בנוסף, חשוב לקבל את הליווי לאור הקשחה של התנאים של המדינה בנוגע לקבלת אזרחות, וזאת משום שישנה דרישה להבנה בסיסית בשפה הרומנית, במעמד של שבועת אמונים. חברת RC ISRARL  משתפת כיום פעולה עם משרד EASY NATIONALITY אשר חשבת לחברה המובילה בתחום, ומאפשרת לכם לעבור קורס ייעודי כמו גם ליווי מקצועי לכל אורך התהליך, עד לקבלת האזרחות. למידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://www.easynationality.com.

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
הוצאת דרכון פורטוגלי – מדריך

ישראלים רבים אשר מעוניינים להתחיל בתהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלי אינם יודעים את השלבים. המומחים של חברת איזי נשיונאליטי מסבירים.   מהו חוק האזרחות הפורטוגלי?

כיצד לקבל ויזה אזרבייג'נית תוך 24 שעות?

בתקופת הקורונה מדינות רבות החליטו לסגור את שעריהן ולא לאפשר לתיירים ומבקרים להגיע אליהן. עם הזמן העולם הסתגל למצב החדש והמורכב, וישנן מדינות רבות שהחליטו

ויזה לאזרבייג'ן: דרישות כניסה ויציאה

אזרבייג'ן היא מדינה הנמצאת באירואסיה וגובלת באיראן, ברוסיה, בגאורגיה ובארמניה. זוהי מדינה מוסלמית שיעית שנחשבת בעלת סובלנות דתית גבוהה במיוחד. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים