תביעות סיעוד

תוכן עניינים

במקרה והגעת למצב סיעודי תוכל לקבל פיצוי מחברת הביטוח. אולם, מדובר בתהליך מורכב ביותר אשר נדרש בעבורו מספר לא מועט של פעולות. מה חשוב לדעת לגבי תביעות סיעוד וכיצד מגישים אותן, במאמר הבא.

תביעות סיעוד – מהן?

תביעות סיעוד מוגשות מטעם מבוטח אשר הפך לסיעודי בעקבות תאונה אשר התרחשה. כיום רוב אזרחי ישראל מבוטחים בחברות הביטוח השונות ואולם רבים אינם מכירים את אחד הסעיפים החשובים ביותר שהוא למעשה פיצוי במקרה של הגעה למצב סיעודי, זאת בכפוף לתנאי הפוליסה. ביטוח סיעודי הוא חשוב ביותר, זאת משום שלצערנו בכל יום מתרחשות לא מעט תאונות גם לאנשים בריאים וחזקים אשר בבוקר אחד גילו שהם סיעודיים ואינם יכולים לעבוד עוד, אם זה באופן זמני או באופן תמידי, כאשר בלא מעט מהמקרים הם הופכים לנטל כלכלי ונפשי בעבור בני המשפחה והחברים אשר נדרשים לעזור בזמן התקופה הקשה הזו. לכן, על מנת לקבל את מלוא הפיצוי המגיע לכם מומלץ לפנות למשרד אשר מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית כמו משרד פייל ושות', זאת כדי שתוכלו לממש את מלוא זכיותיהם ולקבל את הפיצוי המגיע לכם בגין המצב אליו נקלעתם אליו.

 

מהו מצב סיעודי?

מצב סיעודי הוא מצב שבו אדם אינו מסוגל לבצע את הפעולות השגרתיות של חייו בהיבט הפיזי, כמו גם מצב נפשי אשר גורם לירידה בתפקוד הכוללים חשיבה קוגניטיבית לקויה, ירידה בכושר השיפוט או חוסר התמצאות אשר דורש השגחה צמודה ע"י מטפל סיעודי. למעשה, הפוליסות השונות אותן מציעות קופות החולים כמו גם חברות הביטוח משתנות מאחת לשנייה ולכן כאשר חותמים על פוליסה כזו חשוב מאוד לבדוק כי אכן מצוין כי במידה ואכן הגעתם למצב סיעודי תוכלו לקבל סיוע בדמות מטפל צמוד כמו גם פיצוי כספי בגין הנזקים אשר נגרמו. על מנת לממש את מלוא הזכויות, יש להגיש תביעה לחברת הביטוח כמו גם לקופת החולים וזאת באמצעות מילוי טפסים כמו גם העברה של מלוא המסמכים הרפואיים אשר מאששים כי אכן אתם או בן המשפחה נקלע למצב סיעודי אשר מחייב קבלת פיצוי המגיע לכם כחוק.

500 יורו

הגשת תביעת סיעוד – באמצעות משרד פייל ושות'

משרד פייל ושות' הוא המשרד המוביל כיום בישראל בתחום תביעות סיעוד, וזאת לאור הניסיון העשיר של המשרד בטיפול במקרים מסוג אלו, זה למעלה מ 20 שנה. המשרד, אשר כולל 30 עורכי דין מובילים מייצג בהצלחה בכל שנה מאות מקרים בהם זכו אזרחים לקבלת פיצוי בגין מצב סיעודי כמו גם קבלה של מטפל סיעודי לאור המצב אליו הם נקלעו, וזאת בליווי צמוד לכל אורך ההליך. במידה ואתם או בני המשפחה שלכם במצב סיעודי, פנו עוד היום במספר 03-9158400 לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ובדיקת הזכאות שלכם להגשת תביעה סיעודית.

 

 

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף