מדוע לא כדאי לוותר על שירותי תכנון מס

תוכן עניינים

את העצם העובדה שכולנו חייבים לשלם מיסים בישראל כולנו מכירים ואנחנו מתמודדים איתה בכל חודש מחדש. עם זאת, לא אחת קורה שהמיסים שאנחנו משלמים יכולים להיות גבוהים יותר או פחות, מה שמעורר כמובן את השאלה – איך נשלם פחות? אף אחד מאתנו הרי לא באמת היה רוצה לדעת שהוא משלם הרבה יותר מאחרים, כי כולנו עובדים קשה להרוויח את לחמנו. לכן חשוב שתדעו שיש כזה דבר תכנון מס ומדובר על שירות שלא כדאי לוותר עליו. ראשית, מדובר על פעולה חוקית לכל דבר במדינת ישראל ושנית, כאשר עושים תכנון מס משתמשים למעשה בלשון החוק ומנסים לנצל אותה לטובתנו. לכן, בין אם כל העסקים שלכם מתקיימים בתוך ישראל עצמה ובין אם אתם מנהלים עסקים מסביב לעולם, בהחלט כדאי יהיה לבדוק איך אתם עושים את הדברים, כמה אתם משלמים והאם תוכלו לשלם פחות. תכנון של מס יכול פעמים רבות להוזיל בצורה משמעותית את המיסים השנתיים שאתם עומדים לשלם, אז למה לחשוב פעמיים?

איש וכסף

מי יוכל לתת לכם שירות כזה?

כמובן שכאשר מדברים על שירותי תכנון מס מדברים על שירות שיכולו לתת לכם רואי חשבון מקצועיים. עם זאת, במידה ואתם רוצים שהשירות יהיה כמה שיותר מקצועי וטוב, עדיף יהיה לפנות אל משרד שבו המומחים הם לא רק רואי חשבון, אלא גם עורכי דין. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שמי שעושה לכם תכנון מס לוקח בחשבון את כל ההיבטים של הדברים, מה שאומר שחלילה לא תמצאו את עצמכם עושים עבירה כלשהי בנושא המיסים. תכנון שכזה כדאי לעשות פעם בשנה ולא להסתמך על התכנון שנעשה בשנה שעברה, שכן בכל שנה ההכנסות שלנו בעסק משתנות. יש לקחת בחשבון את כל השינויים שקורים ואת היקף העסק שאתם מנהלים, כי כל אלה ביחד יובילו לכך שתוכלו למצוא את הדרך הטובה ביותר לשלם כמה שפחות לרשות המיסים.

בואו לקבל סיוע מהטובים ביותר בתחום

אתם מנהלים עסק גדול שעבר לא מעט שינויים השנה? שמעתם מכל הקולגות שלכם שהם כבר קיבלו שירותי תכנון מס ואתם חושבים לא לוותר על שירות כזה השנה? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. הימים שבהם כל אחד מאיתנו שילם מיסים מבלי לבדוק את האפשרויות השונות שעומדות בפניו עברו חלפו להם, אז למה אתם מחכים? אם אתם רוצים לדעת שמי שנותן לכם שירותי תכנון מס מגיע עם ניסיון רב, הבנה וידע, אנחנו במשרד "עו"ד אורדן" מחכים לכם. המשרד שלנו קיים כבר שנים ועובדים בו אנשי מקצוע מומחים ומנוסים. זה אומר שלא משנה עד כמה הסוגיה שאתם מביאים איתכם מורכבת, אנחנו נוכל לגרום לכך שתשלמו פחות מיסים. כמובן שנרצה לקבל מכם את כל הנתונים הכי מפורטים שאפשר אודות העסק, אך בסיומו של דבר ואחרי כל הבדיקות שנבצע, אתם תשלמו פחות מיסים. אין טעם לשלם יותר ממה שאתם צריכים לשלם ואנשי מקצוע כמו אלה שמחכים לכם אצלנו יוכלו לעזור לכם בצורה נפלאה. פנו אלינו עוד היום ותראו שכמו כל שאר הלקוחות שלנו, תצאו מרוצים ביותר.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
החזר מס מילואים

במדינת ישראל החוק מחייב כל אזרח לשרת בצבא. בנוסף לכך, גם לאחר שסיימתם את השירות הצבאי אתם עדיין צריכים לעשות שירות מילואים. הרבה אנשים נדרשים