מה הקשר בין עורך דין נדל״ן לשינה שקטה ובריאה?

תוכן עניינים

תהליך רכישת דירה הוא צעד גדול בחיינו ומעבר של תהליך כזה לבד עלול לפגוע בשקט הנפשי שלנו וליצור מתח. במאמר הבא נציג לכם מהו תפקידו של עו״ד נדל״ן בעת התהליך ומדוע הוא יתרום רבות לשקט הנפשי שלכם.

 

מה תפקידו של עו״ד בתחום הנדל״ן?

התחום הראשון שתחת אחריותו הוא ביצוע בדיקות מקדימות לפני רכישת הדירה. התחום השני הוא בדיקה של תשלומי המס הנוספים שצריכים להילקח בחשבון בעת קנייה הבית ותכנון מס אשר מאפשר ניצול של פטורים מתשלום חלקי של המס. התחום השלישי הוא ליווי המשא ומתן בעת רכישת הדירה, חתימה על הסכם המכר והעברת זכויות הבית לידי הקונים החדשים. ניתן לקבל ייעוץ באתר https://yonilevy.co.il .

 

מהן הבדיקות אותן מבצע עו״ד?

תפקידו של עו״ד בתחום הנדל״ן בתהליך רכישת דירה לעשות עבורכם את הבדיקות המקדימות לפני רכישת הדירה ובמהלך הרכישה. עו״ד יעריך את השווי האמיתי של ערך הבית, יבדוק האם קיימות חריגות בנייה שנעשו בנכס והאם הנכס תואם להיתרי הבניה שניתנו לו. בדיקה נוספת היא חישוב מס השבח, היטל השבחה עבור הרשות המקומית והיטלים ואגרות נוספות שלא נלקחו בחשבון כמו: אגרת מים, ביוב, כביש, היטלי פיתוח ועוד.

 

רכישת בית באופן עצמאי

רכישת בית היא ללא ספק העסקה היקרה בחיינו ופעמים רבות אנו מעדיפים לחסוך את שכר הטרחה של איש מקצוע ולבצע את העסקה בעצמנו. אך האם תתנהגו באותה הדרך כאשר סכום הרכישה הוא הגבוה שהוצאתם בחייכם? לא פעם קורה לזוגות צעירים שרכשו נכס וגילו ליקויים ופגמים שלא ידעו עליהם, דירה שאינה תואמת את תוכנית הקבלן, ניצול ואף רמאות מצד המוכר.

 

הוצאות לא צפויות

הסכום הכולל שחסכנו הוא הסכום שיש לנו ולעיתים קרובות אנשים שבוחרים לרכוש דירה ללא עו״ד מגלים הוצאות רבות ולא צפויות שלא תכננו ומגלים שחלק נכבד מן הסכום שחסכו הולך על תשלומים שלא ידעו על קיומם כמו מס שבח, אגרות, הערכת שמאי, ליקויים שלא ידעו עליהם בבית או במבנה ועוד.

 

שינה טובה מגיעה עם עסקה מוצלחת

בעסקה כזו שבה כסף רב מוטל על הכף, ומעבר לכסף זהו עתידכם ועתיד המשפחה מתלוות חרדות, ספקות ובלבול רב בעקבות הצעד. כאשר אנו משלמים לעו״ד מומחה ומקצועי אנו יודעים שהתהליך ייעשה באופן מסודר ועל הצד הטוב ביותר. עו״ד אשר מרוויח מהעסקה יש לו אינטרס לעזור לכם בעסקה משתלמת ורווחית שבטווח הרחוק תקדם את שמו ותביא אליו לקוחות מרוצים נוספים.

לאורך הדרך הארוכה של רכישת בית מתגלים מכשולים שלא לקחנו בחשבון מאחר והעדפנו לחסוך ואלו- עלו לנו הרבה. כאשר קניית הבית מתבצעת עם עו״ד הוא דואג לעשות בשבילכם ואיתכם את כל התהליך מתחילתו ועד סופו ומבטיח לכם שקט נפשי ושינה רגועה.

עורך דין מקרקעין ושינה בריאה

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
דמי היתר – הסבר מקיף

שמעתם מאנשים שיש להם נחלות, באזור שבו גם לכם יש נחלה, על דמי היתר? מתלבטים במה דברים אמורים ורוצים לדעת האם גם אתם תצטרכו, בסופו

מה הוא עורך דין מכירת דירה?

עורך דין מכירת דירה הוא השם העממי שניתן לעיתים לעורך דין נדל"ן, או עורך דין מקרקעין. מדובר על עורך דין שההתמחות שלו היא בליווי, פיקוח