עורך דין רכישת דירה – האדם שבאמת ידאג לאינטרסים שלכם

תוכן עניינים

חושבים שהגיע הזמן שלכם להפסיק לגור בשכירות? חוששים מכך שיום אחד בעל הבית יקום ויודיע לכם שאתם צריכים לעזוב את הדירה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין ללבכם. מצד שני, לקנות דירה במדינה כמו ישראל זו התחייבות כלכלית מאוד גדולה ולכן ברור מדוע לא עשיתם את זה עד עכשיו. אם התחלתם לא מזמן לראות דירות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם ואתם רוצים להיות בטוחים שעסקת הרכישה תהיה כמה שיותר חלקה, אתם חייבים איש מקצוע שיעמוד לצידכם. ממש כפי שלא תרצו ללכת לבנק ולבקש משכנתא לפני שאתם מקבלים ייעוץ משכנתאות, כך גם לא כדאי לקנות דירה בלי עורך דין רכישת דירה. עו"ד כזה מכיר את התחום, יוכל לקרוא כל חוזה שמבקשים מכם לחתום עליו וגם לעשות עבורכם את כל הבירורים שצריך. זה אומר שבצורה כזאת יהיה לכם ברור פי כמה האם כדאי להמשיך עם עסקת הנדל"ן שרציתם לבצע או שאולי עדיף לוותר ולהמשיך לחפש נכס אחר.

ידאג לאינטרסים

כל צד עם עוה"ד שלו

 

לא אחת קורה, כאשר אנשים רוצים להתקדם ולקנות דירה מאדם מסוים, שהמוכר מנסה לשכנע את הקונה להשתמש שירותי עוה"ד שלו, כלומר של המוכר. עם זאת, בבואנו לראות האם זה כדאי, אנחנו רואים שהתשובה לכך שלילית. עורך דין רכישת דירה, בין אם הוא מהגיע מהצד של הקונה ובין אם הוא מגיע מהצד של המוכר, ידאג לפני הכול לאינטרסים של הלקוח שלו. לכן זה טבעי שעורך דינו של המוכר ידאג יותר לאינטרסים של המוכר ולא שלכם. זו הסיבה שבגללה בסופו של דבר עדיף שכל צד יגיע עם עו"ד שיוכל לייצג אותו ולדאוג לו, אז למה אתם מחכים?

 

המשמעות של בחירת עורך הדין שלכם

 

זה שיש הרבה מאוד עורכי דין שמבינים בתחום רכישות הדירה והמקרקעין, זה עדיין לא אומר שעם כל אחד מהם יכולה להיות לכם כימיה ושמכל אחד מהם תרצו לקבל שירות. לכן אנחנו מציעים לכם לעשות מספר בירורים בנושא הזה, כי מה שבטוח זה שאתם צריכים לבחור עורך דין רכישת דירה שתרגישו שאתם סומכים עליו. לכן חשוב שתבררו:

 

  • האם מדובר על עו"ד מנוסה?
  • האם זה עו"ד מומלץ?
  • איפה נמצא המשרד שלו?
  • עד כמה הוא נגיש וזמין עבורכם?
  • מה כולל השירות שהוא מבטיח לכם?

ובנוסף, האם ביחס לעורכי דין אחרים המחיר שהוא גובה מכם עבור השירות נראה לכם הגיוני? עורך דין רכישת דירה הוא אדם שחייב להיות אמין כי בסופו של דבר, הוא האדם שבידיו תפקידו את המשימה של בדיקת הדירה מכל ההיבטים החשובים. לכן כדאי לברר כמה שיותר המלצות לגבי עוה"ד שלכם כי זו הדרך להבטיח שעשיתם בחירה נכונה.

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
דמי היתר – הסבר מקיף

שמעתם מאנשים שיש להם נחלות, באזור שבו גם לכם יש נחלה, על דמי היתר? מתלבטים במה דברים אמורים ורוצים לדעת האם גם אתם תצטרכו, בסופו

מה הוא עורך דין מכירת דירה?

עורך דין מכירת דירה הוא השם העממי שניתן לעיתים לעורך דין נדל"ן, או עורך דין מקרקעין. מדובר על עורך דין שההתמחות שלו היא בליווי, פיקוח