מחיקת חובות – אפשר לעשות את זה יחסית מהר

תוכן עניינים

למרות שהחלום של רבים מאיתנו היה "להיות גדולים" ולהתנהל כלכלית בצורה נכונה, בסופו של דבר זה לא תמיד מה שקורה. התנהלות כלכלית זה משהו שצריך ללמוד אך יחד עם זאת, בעסקים שונים יש גם מי שגורס שאם לא תנסה לא תצליח. זה מה שהרבה פעמים מוביל אנשים לרגע שבו הם מוציאים הראש שהיה טמון זמן רב מאוד בחול ומבינים: הם שקועים בחובות. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם קיבלתם לא מזמן שיחה מהבנק אשר הבהירה לכם שאתם חייבים לא מעט כסף? מכתבי ההתראה לא מפסיקים להגיע? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. הדבר הראשון שנוכל להמליץ לכם הוא אכן לקחת את האחריות לידיים, להעביר את המושכות לידיים שלכם או, אם תרצו, להפסיק להתנהג כבת יענה. במילים אחרות: אתם צריכים להתמודד עם החובות שנוצרו לכם, בין אם אתם אשמים בהם באופן ישיר ובין אם הדברים פשוט התגלגלו כך. אף אחד לא אוהב להודות שהוא טעה ושהוא מלא בחובות מפה ועד להודעה חדשה, אך יחד עם זאת, חשוב שתדעו שהיום יש כבר דבר הליך של מחיקת חובות והאמת היא, שהוא יכול להיות הרבה יותר מהיר ממה שנדמה לכם.

מחיקת חובות יחסית מהר

מה צריך לעשות?

 

ראשית, כדאי לדעת שהיום כבר יש רפורמה בנושא של מחיקת חובות, מה שאומר שאותה "תספורת" שאנחנו מכירים מהטייקונים הגדולים של המדינה, היום אפשרית גם אם אתם אזרחים פשוטים. אם ננסה לחזור לתקופה של לפני הרפורמה אנחנו נראה שלמעשה הגשת בקשת הפטר, כלומר בקשה למחיקת חובות, לקחה זמן רב. למעשה מדובר היה על חודשים ארוכים שבהם החייב לא היה ישן בלילה, חושש ומפחד מהחלטה הגורמים האמונים על הנושא. היום, לעומת זאת, הרפורמה בתחום פשוט שינתה את חוקי המשחק ולכן כולנו יכולים ליהנות מכך. יהיה עליכם להגיע לדיון יחיד בפני בית המשפט ובכך תוכלו לסיים את החובות שלכם ולקבל "תוכנית הבראה".

 

איזו תוכנית תוצע לכם?

 

חשוב להבין, כאשר מדברים על מחיקת חובות, שבפועל לכל אדם תוצע תוכנית אחרת. למעשה, תוכנית פירעון שתוצע חייבת להיות מתאימה לאדם הספציפי שאיתו מדבר בית המשפט ובעיקר – היא חייבת להתאים ליכולות הכלכליות שלו כי אחרת אין לאותו חייב שום סיכוי לעמוד באמת בחובות שלו ובתוכנית ההבראה. מה שכן, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תעשו כל מה שאתם יכולים כדי לעמוד בתוכנית שמוצעת בפניכם, הרי שתקבלו הזדמנות כמעט חד פעמית להתחיל בחיים כלכליים חדשים! הרפורמה החדשה שממנה נהנים החייבים במדינת ישראל במסגרת הנושא של מחיקת חובות מפחיתה בפועל עשרות אחוזים מהחוב, מה שהופך את העניין להרבה יותר אטרקטיבי ולמצב שבאמת אפשר לעמוד בו. יתרה מכך, כיוון שהיום המערכת עובדת בצורה כל כך יעילה וכמערכת משומנת היטב, באותו היום שבו תוצע לחייב תוכנית ספציפית ואישית עבורו הוא יוכל לסיים עם הכול ולצאת לדרך חדשה. כלומר, התהליך כבר לא ארוך, לא מייגע ולא ידרוש מכם יותר מידי הקרבות.

 

אל תזניחו את העניין

 

אם נחזור לרגע לשאלה מתי כדאי להתמודד עם החובות שבכל זאת נצברו אצלכם, אנחנו נראה שהטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם בנושא הוא לא לדחות את הדברים. או זהו הפעם הראשונה בחייכם שאתם חייבים כספים לגורמים כאלה ואחרים, כדאי שתדעו: חובות רק הולכים ומצטברים. לכן יש משמעות להתמודד מידית עם המצב ואנחנו ממליצים לכם להתחיל לבדוק את האפשרויות שלכם בנושא עוד היום דרך עורך דין מיסקביץ' המתעסק במחיקת חובות.

 

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף