מה כדאי לעשות במקרי רשלנות רפואית

תוכן עניינים

אחרי תהליך רפואי שלם למעשה הבנתם שהרופא שאבחן את המחלה שלכם טעה? כתוצאה מהטעות הזאת נגרם לכם נזק חמור? אם כך, אפילו אם מדובר על נזק הפיך ואפילו אם היום אתם כבר בשלב שבו אתם מתאוששים מכל מה שקרה, אין ספק שהרופא צריך לתת את הדין על ההתנהגות שלו. רשלנות רפואית זה אומנם משהו שהיום המודעות אליו הרבה יותר גדולה מאשר בעבר, אך זה עדיין לא אומר שעלינו לקבל את המצב כפי שהוא. לכן, אם אפשר לפנות אל אנשי מקצוע שיעזרו לנו להוציא את האמת לאור ולקבל פיצויים בגין כל הסבל שעברנו, מה פתאום שנוותר על כך? אתם תוהים מה כדאי יהיה לעשות במקרי רשלנות רפואית? אם כך, חשוב שתדעו: תביעה משפטית זו הרבה פעמים הדרך הכי טובה שיש, אז למה אתם מחכים?

רופאה ומטופלת 13

עו"ד רשלנות רפואית

כמובן שכדי להגיש תביעה כנגד הרופא שטיפל בכם, וכדי להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות, אתם צריכים לפנות אל עוה"ד הטוב ביותר. רק כאשר עו"ד מוביל מופקד על הטיפול בעניינים שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שיש מי שדואג לכם בצורה טובה. לכן שווה לבדוק שאתם מתקשרים לעו"ד עם מוניטין בתחום הזה, עם ניסיון ועם כמה שיותר לקוחות שממליצים עליו ושיצאו מרוצים מהשירות שהוא מציע.

כמה תשלמו על התהליך?

חשוב לזכור שאפילו אם בסופו של תהליך משפטי כזה תצאו מנצחים ותקבלו פיצויים, יהיה עליכם גם לשלם לעוה"ד שממנו תקבלו שירות. לכן עולה השאלה כמה זה באמת צריך לעלות והאם יש טעם לדבר עם כמה עורכי דין במקביל כדי להשוות מחירים. כדאי לדעת שהיום זה בהחלט אפשרי ומקובל, כך שאם גם אתם, כמו אחרים, מעדיפים לא להיכנס להוצאה כלכלית גדולה מידי, אתם צודקים. יתרה מכך, אם חשבתם לרגע שזה לא נעים לפנות לעורכי דין שונים ולשאול כמה הם גובים, הסירו דאגה מלבכם. עורכי הדין בימינו רגילים מאוד לכך שהלקוחות מתקשרים, מבררים כמה עולה השירות ובהתאם לכך בוחרים את אנשי המקצוע שיוכלו לייצג אותם.

מחפשים עורך דין לרשלנות רפואית? הכנסו לאתר של פייל ושות'

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים הם מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא מאחל לעצמו לעבור, אך עובדה היא שכולנו מכירים אנשים שכבר עברו ניתוח אחד או שניים. יש כמובן

מקרים נפוצים של רשלנות רפואית

דיני הנזיקין הינם תחום משפט אזרחי, אשר עוסק בסיטואציות שונות ומורכבות בהן נגרם נזק כלשהו ע"י גורם שניתן להטיל עליו חבות משפטית בגין אותו נזק.

רשלנות רפואית ביעוץ גנטי במהלך היריון

במהלך היריון ניתן לפנות לקבלת ייעוץ גנטי מעבר לבדיקות הסטנדרטיות שמתבצעות. נתקלתם בייעוץ כושל? מרגישים שהוחסרו לכם פרטים שהיו משנים את דעתכם? יש לכם עילה