מה החוק אומר לגבי מנגל בשטח לא מורשה?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות ביחד עם עליית המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה והניסיון להימנע ככל הניתן מזיהום האוויר, נכנסו חוקים רבים המתייחסים לאיסור או היתר על עשיית מנגל בשטח.

אחת הבעיות העולות מחקיקה זו היא שהרבה אזרחים לא מודעים לחקיקה ויחלו בעשיית המנגל במקום שיתכן ואסור על פי חוק ועלולים לגלות זאת רק לאחר מתן הקנס על ידי הפקח.

במאמר זה נסביר לכם איך להימנע מסיטואציה זו.

 

איך אפשר לדעת האם ניתן לבצע מנגל בשטח?

יש להניח כי בכל שטח פתוח ניתן לעשות מנגל אלא אם יש שלט המראה על איסור העשייה.

לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות בהגעה למקום בו אתם רוצים להכין את המנגל הוא לבדוק האם ישנם שלטים המתריעים על עשיית מנגל או מדורה.

היו בטוחים כי ברוב הפעמים כשאין שילוט האוסר על ההדלקה, מותר לכם להדליק.

בנוסף, תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט מידע רב על מקומות בהם אסור ומותר לבצע מנגל, מה שיאפשר לכם להתכונן מראש ולהגיע רק למקומות מיועדים.

שימו לב כי כל עוד אין שלט האוסר על העשייה לא ניתן לתת לכם קנס. באפשרות הפקח או השוטר לבקש מכם לעבור מקום אך לא להטיל סנקציה.

 

האם החוק הוא המלצה או חובה?

יש נטייה לא קטנה בקרב הרבה מן הישראלים לסבור כי החוק לגבי מנגל מהווה המלצה בלבד ולא חובה, אולם שימו לב כי המצב בשטח הוא אחרת.

לאור העלייה הרבה במודעות לאיכות הסביבה, לסכנות זיהום האוויר ולעליה באכיפה העולמית בכל הנוגע לחוקים הקשורים לאיכות הסביבה, גם הרשויות בארץ העלו את הסטנדרטים והם עושים מאמצים רבים כדי לאכוף נושאים אלו בצורה טובה.

הפקחים אמנם יכולים להתחשב בכם, אולם במידה ויש שלט המורה על איסור העשייה מומלץ לא להתווכח עם הפקחים על מנת לא להחמיר את הסנקציה.

 

מנגל בשטח

אחרי שביררתם איפה ניתן לעשות את המנגל, מומלץ כמובן להגיע עם מנגל המותאם לתנאי שטח.

חברת חברת גריל מייבאת מכשירי מנגל באיכות מעולה אשר יהפכו לכם את חווית עשיית המנגל לנוחה ונעימה.

יתרון נוסף לקנייה מחברה זו היא האחריות אתה מגיע המכשיר אותו תקנו.

אמנם, מחירי הגריל אותם החברה מציעה הם לא מהזולים בשוק, אולם תוכלו להיות בטוחים כי התמורה אותה תקבלו היא מהטובות שיש ושווה כל שקל אותו תוציאו.

מעבר לכך שהגריל ישמש אתכם לתקופה ארוכה של עשרות שנים, בשונה ממנגל חד פעמי אותו צריך להחליף.

במידה ותתעורר בעיה יהיה לכם כתובת בטוחה לפנות אליה. חברת וובר הוקמה בארצות הברית והיא מוכרת את המכשירים שלה בארצות רבות מסביב לעולם. המשמעות היא כי במידה ותתקלו בבעיות שונות יהיה לכם למי לשלוח לתיקון.

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
החוקים החשובים בחנות וירטואלית

מעוניינים להקים חנות וירטואלית? ובכן, ישנם חוקים חשובים שעליכם להכיר. מהם? כל הפרטים – במאמר. חנות וירטואלית – מה חשוב לדעת? הקמה של חנות וירטואלית

מהו חוק התקשורת בישראל

אחד החוקים הדומיננטיים והמשפיעים שנחקקו בישראל נוגע לתחום התקשורת. החוק העיקרי בתחום, אשר קרוי גם ״חוק התקשורת״, הוא חוק אשר מטרתו לעשות סדר בכל הפעילות