התחתנתם ומתכננים לרכוש דירה? כל השיקולים העיקריים בדרך להחלטה

תוכן עניינים

אחד מהטקסים הכי חשובים אחרי טקס החופה המסורתי, בחייו של כל זוג צעיר הוא החיפוש אחר הבית הראשון נקודה זו היא הדרישה הכי טבעית והגיונית, בעיניהם של זוגות רבים למצוא את הבית הראשון שלהם מיד לאחר שהם הופכים רשמית למשפחה.

אבל כמו כל תהליך אחר, גם תהליך רכישת דירה בישראל הוא תהליך בירוקרטי מורכב, עם לא מעט שלבים בדרך.

בשביל לנצח את הבירוקרטיה, אתם צריכים להגיע מוכנים ומזומנים שברור לכם מה אתם רוצים להשיג. 

 

איך לבחור דירה ראשונה?

יש ארבעה פרמטרים שיכולים לעזור לכם לבחור דירה ראשונה שאתה טעים לאורח החיים אותו אתם רוצים ליצור, והם:

מיקום –

רוב הזוגות הצעירים, מעוניינים למצוא מקום מגורים קרוב למשפחה למקום העבודה שלהם, כדי שיוכלו לקבל את התמיכה הדרושה לגידול המשפחה והילדים.

 

עלות –

אם אתם צריכים לקחת משכנתא לטובת רכישת הבית הראשון שלכם, עלות הנכס היא שאלה מאוד חשובה ומאוד מרכזית בתהליך החיפושים. ולכן מומלץ לבדוק מראש מה היא המשכנתא אותה אתם יכולים לקחת מהבנק.

 

גודל הנכס –

ככל ואתם מתכננים לבנות משפחה גדולה יותר, כך מומלץ לרכוש נכס גדול יותר שיכול לענות על הצרכים שלכם למשך שנים ארוכות.

 

סביבת מגורים –

הסביבה הסוציו-אקונומי בה אתם עתידים להתגורר, תשפיע על החינוך התרבות, והספורט שהילדים שלכם עתידים לספוג. ועל כן, חשוב לבדוק גם את השכונה בה אתם מחפשים דירה ואת השכנים שלכם.

מידע נוסף על עולם החתונות והצעדים הראשונים בחיים הבוגרים, אפשר למצוא באתר Save A Date  שם אנו מציגים לכם מידע רלוונטי לצרכים שלכם בכל נושא שחשוב לזוגות צעירים להכיר.

 

הבית הראשון של המשפחה שלכם

הבית הראשון של המשפחה שלכם, הוא המקום שבו תביאו ילדים לעולם ותספגו את הערכים שלכם כזוג צעיר והורים לעתיד. במידה בלתי מבוטלת יש השפעה עצומה של הסביבה ושל האנשים סביבם אתם חיים, ולכן אתם רוצים לעשות את כל מה שאפשר בכדי לבחור את מקום המגורים הנכון ביותר לצרכים שלכם בהתאם לכל הפרמטרים המקצועיים המובילים בתחום הדיור של ימינו. אם אתם לא יודעים מה חשוב לכם לבדוק, אל תהססו לפנות לעזרת העם של אנשי מקצוע מיומנים, אשר יכולים להיות לכם לכתף תומכת חשובה במיוחד.

מיקום מיקום של בית המגורים הראשון שלכם, יכול לקבוע עד כמה יהיה לכם קל לגדל את הילדים. אם אתם צריכים עזרה, האנשים שחיים סביבכם הם אלו שנמצאים שם כדי לסייע לכם במהלך השגרה.
עלות במידה ויש לכם איזה שהן מגבלות כלכליות, או שאתם צריכים לקחת משכנתא על הבית, חיוני לבחור נכס בעלויות שנוחות ליכולות הכלכליות שלכם.
גודל הנכס נכס גדול יותר, הוא נכס שיכול לשרת את המשפחה שלכם למשך שנים ארוכות יותר כאשר יש יותר ילדים ואתם ממשיכים להתרחב.
סביבת מגורים החברה הסוציו-אקונומית בה אתם נמצאים תשפיע על אורח החיים של המשפחה לטוב ולרע, ולכן חיוני לבדוק את השכנים.

 

קניית נכס

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
החוקים החשובים בחנות וירטואלית

מעוניינים להקים חנות וירטואלית? ובכן, ישנם חוקים חשובים שעליכם להכיר. מהם? כל הפרטים – במאמר. חנות וירטואלית – מה חשוב לדעת? הקמה של חנות וירטואלית

מהו חוק התקשורת בישראל

אחד החוקים הדומיננטיים והמשפיעים שנחקקו בישראל נוגע לתחום התקשורת. החוק העיקרי בתחום, אשר קרוי גם ״חוק התקשורת״, הוא חוק אשר מטרתו לעשות סדר בכל הפעילות

מה החוק אומר לגבי מנגל בשטח לא מורשה?

בשנים האחרונות ביחד עם עליית המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה והניסיון להימנע ככל הניתן מזיהום האוויר, נכנסו חוקים רבים המתייחסים לאיסור או היתר על