האם צריך עורך דין כדי להוציא את כל הביטוחים שלכם?

תוכן עניינים

איך לחסוך תשלומים מיותרים?

כולנו מודעים לכך שכסף הוא גורם מרכזי שמניע את העולם שלנו. בגללו אנו עובדים שעות נוספות, מנסים לחסוך ולא מעוניינים לדאוג ממצבנו הכלכלי. בפועל, המציאות מראה אחרת. רבים מאיתנו משלמים מאות שקלים בשנה בלי לדעת על כך כלל. אולי זה נשמע לכם דבר שקורה רק לאנשים אחרים, אבל ייתכן שזה קורה ממש בכיס שלכם. יכול להיות שגם אתם מזרימים כספים מיותרים לחברות ביטוח כאלו ואחרות, כך שגם אתם מוכרחים לשים לב, לפקוח עיניים, לבדוק את המציאות ולשנות אותה. ביוזמתה של חברת 'הר הביטוח' תוכלו לעשות את כל הבירורים שצריך באופן עצמאי, כדי לגלות האם את מחזיקים בביטוחים כפולים. במידה וכן, זה בדיוק הזמן לשנות זאת.

 

אולי מחכה לכם ביטוח פנסיוני שההורים הורישו לכם?

אנשים רבים פונים להר הביטוח מסיבה נוספת – כמו איתור ביטוחים פנסיוניים שונים. אזרחים רבים מפרישים לביטוחים פנסיוניים מאות שקלים בחודש במשך שנים רבות, ולצערנו ביום בהיר אחד הם הולכים לעולמם. לא כל ילד שותף לתשלומים וההוצאות החודשיות של הרב, כך שייתכן מאוד ואותם אנשים כלל לא סיפרו לילדים על הביטוחים הפנסיוניים בהם הם מבוטחים, והילדים זכאים לכל הכסף והרכוש שהותירו הוריהם – אינם יודעים בכלל שהם יכולים לדרוש את החיסכון. ומה עם חברות הביטוח? הן מצדן לא הולכות לחפש את היורשים על מנת לברר איתם מה הם מציעים לעשות עם הכסף, מה שאומר שהכסף עומד במקומו ובינתיים חברות הביטוח יכולות לעשות בו שימוש.

לכן, במידה וההורים שלכם נפטרו ואתם מעוניינים לדעת האם הם הותירו אחריהם חיסכון מסוים, ביכולתכם לפנות באופן עצמאי, אינטרנטי וזמין אל הר הביטוח ולבדוק זאת. במידה ואכן קיים חיסכון שכזה, הכסף כמובן יעבור אליכם ותוכלו לבחור מה לעשות בו.

 

איך כדאי לנתב את הכספים מהביטוחים הכפולים?

אם גיליתם שאתם מחזיקים בביטוחים שונים עליהם אתם משלמים בצורה כפולה כבר כמה שנים, וגם אם גיליתם שישנו חיסכון אבוד שהוריכם עשו ולמעשה היום הוא שלכם – מומלץ מאוד לעצור ולחשוב מה כדאי לכם לעשות עם הכסף. קיימות בפניכם אפשרויות רבות לאן לנתב את כספכם וביכולתכם רק לבחור בשלל האפשרויות, כגון: העברת הכספים לקופות גמל שונות, פתיחת חיסכון, השקעות ועוד. הדבר הבטוח ביותר הוא, שמהיום אינכם צריכים להמשיך 'לתרום' על בסיס חודשי לחברת הביטוח שלכם; את זה עשיתם כבר כמה שנים.

 

סיכום:

לא רבים האנשים שיודעים אילו ביטוחים יש להם, מעטים יודעים אם הביטוחים שלהם חופפים ובעצם הם משלמים תשלומים כפולים לשווא. מעטים הם האנשים שיודעים שניתן לחסוך את הכסף הזה על ידי ביטול של כפל ביטוחים. ועוד יותר מעטים הם האנשים שיודעים אילו ביטוחים הוריהם שנפטרו עשו וממילא כעת הם זכאים לכסף שנחסך. בדיקה פשוטה של נושאים אלה דרך הר הביטוח יכולה לחסוך לכם כסף. הרבה כסף.

 

פסק דין

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
טיפים להגשת תביעת נכות לביטוח הלאומי

הגשת תביעת נכות למוסד לביטוח לאומי יכולה להיות תהליך מורכב ומאתגר. הגשת התביעה בצורה נכונה ומדויקת חשובה מאוד כדי שהיא תטופל כראוי ובמהירות האפשרית. במאמר