מה עדיף דלת זכוכית או דלת מעץ מלא ומה קורה אם נשברה עליי הדלת

תוכן עניינים

בין אם נכנסתם לבית חדש ובין אם אתם עושים שיפוץ בבית הקיים, אחרי שבחרתם רהיטים חדשים, ריצוף חדש וצבעים חדשים ומרעננים, הגיע הזמן גם לבחור אילו דלתות אתם רוצים שיהיו לכם בבית – דלתות עץ או דלתות זכוכית. במאמר זה נתעסק בנושא הזה בדיוק וגם נרחיב אותו, אז מה עדיף דלת זכוכית או דלת מעץ מלא ומה קורה אם נשברה עליי הדלת?

 

דלתות מעץ מלא

אז לפני שנדבר על מה עדיף דלת זכוכית או דלת מעץ מלא ומה קורה אם נשברה עליי דלת, נעמוד על המאפיינים של שני סוגי הדלתות.

דלתות מעץ מלא מגיעות במגוון רחב מאוד של סוגי עץ. הזול ביותר מביניהם הוא עץ האורן, בעוד שסוגי עץ נוספים לדלתות עץ מלא מגיעות מעצים כמו אגוז, אלון, מייפל, דובדבן וכו'. דלתות אלו יכולות להגיע בגימורים שונים ואפשרויות רבות ומגוונות כמו עץ טבעי שצבוע בלכה או צבעים אחרים.

 

דלת מעץ

 

מחיר דלתות עץ מלא

מחיר דלתות עץ מלא משתנה בהתאם לסוג העץ, אופציית הגימור ועוד. בגדול מחירי דלתות עץ מלא נעות סביב אלפי שקלים לדלת, ומשתנים מדלת לדלת.

 

דלתות זכוכית

דלת זכוכית היא שונה לחלוטין מבחינת מראה מדלת מעץ מלא. המראה הקלאסי והאופנתי של דלת זכוכית הופך אותה לדלת שהבחירה בה היא עיצובית. דלתות זכוכית הן ברוב המקרים עשויות או מזכוכית מחוסמת או מזכוכית משוריינת בעובי כ-8 ס"מ. אפשרות נוספת של דלת זכוכית היא דלת טריפלקס, שהיא למעשה שתי שכבות של זכוכית ומדבקה.

 

מחיר דלתות זכוכית

מחירן של דלתות הזכוכית, בדומה לדלתות מעץ מלא, יעמדו סביב כמה אלפי שקלים לדלת, וכמובן גם כאן המחיר עשו להשתנות מדלת לדלת.

 

מה עדיף דלת זכוכית או דלת מעץ מלא ומה קורה אם נשברה עליי הדלת

אז הגענו לחלק החשוב ביותר – מה עדיף דלת זכוכית או דלת מעץ מלא ומה קורה אם נשברה עליי הדלת.

אז התשובות לשאלה הזו הן רבות ומגוונות ותלויות במספר דברים. בראש ובראשונה יש לחשוב על תקציב אותו רוצים להשקיע ברכישת הדלת. יכול מאוד להיות שתרצו להשקיע בדלת מעץ מלא איכותית, אבל התקציב שלכם יאפשר רכישת דלת עץ מלא מסוג עץ זול יותר.

מעבר לתקציב, יש לחשוב על הפרמטר העיצובי. האם אתם רוצים להעניק לבית שלכם מראה קלאסי ועכשווי, הוא דווקא תשמחו להשאיר אווירה של חמימות וכפריות.

ומה קורה אם נשברה עליכם הדלת? במידה ומדובר בדלת זכוכית יש להתפנות באופן מידי לבית החולים ולוודא שלא התרחשה כניסת זכוכיות אל הגוף שלכם, ולאחר מכן גם לאסוף את הזכוכיות כמובן. במידה ומדובר בדלת מעץ מלא יש לוודא שלא נחבלתם ולאסוף את השאריות לפח. בשני המקרים כדאי כמובן להזמין הרכבת דלת חדשה.

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף