איך מוחקים חובות תוך 24 שעות?

תוכן עניינים

בין אם מדובר בהתנהלות כלכלית לקויה ובין אם בטעויות שמקורן אינו בהכרח באשמתנו הבלעדית, צבירת חובות הינה מצב בהחלט לא נעים ובעל השפעה מהותית על איכות החיים שלנו, בפן הכלכלי עצמו, כמו גם על מצבנו הבריאותי. לצבירת החובות אמנם אין פתרון קסם, אך באמצעות מספר צעדים תוכלו להביא למחיקת החובות שהצטברו

 

צבירת חובות והשפעתן על חיינו

המציאות הכלכלית בתקופה האחרונה הפכה למציאות מאתגרת בהחלט, כשמושגים כמו יוקר המחיה וקו העוני, הפכו למושגים מוכרים לרבים מאיתנו. מציאות זו הפכה למאתגרת אף יותר עם פרוץ מגפת הקורונה, שאילצה רבים מאיתנו לצאת לחל"ת ו/או לסגור את העסק הקיים ולצבור חובות רבים, שמקורם בפגיעה ביכולת ההחזר החודשית, כמו גם בלקיחת הלוואות חדשות הזמינות לכל דורש.

לא תמיד ניתן להצביע על הנקודה המדויקת בה החובות שנצברו כבר הפכו למציאות מעיקה הפוגעת באיכות החיים שלנו, אך אחת הנקודות הבולטות לזיהוי היא הסנקציות הכלכליות הנלוות לחובות, סנקציות הבאות לידי ביטוי בהוצאה לפועל, הגבלת חשבונות הבנק ועוד.

מלבד ההשפעה בפן הכלכלי, לצבירת חובות יש השפעה גם על מצבנו הבריאותי, המושפע מהותית ממצבים של לחץ וחרדה תמידיים מפני אי הוודאות הסובבת סביב מציאות הצטברות החובות.

 

האם ניתן למחוק את החובות?

על אף שנראה כי מדובר בדרך ללא מוצא, החוק בישראל מאפשר לבעלי חוב רבים, אשר נקלעו למציאות זו בעקבות המציאות הכלכלית המאתגרת ו/או התנהלות כלכלית לוקה בחסר, מספר דרכים אפשריות ל – 'מחיקת חובות' ויציאה לדרך כלכלית חדשה, מחושבת ואחראית.

על אף שנראה כי דרכים אלו מאפשרות למעשה לחייב להתחמק מתשלום חובותיו וכי מדובר בצעד שנועד להיטיב עם צד אחד בלבד, הרעיון העומד מאחורי הסדרי מחיקת החובות למיניהם הוא האינטרס הציבורי להחזיר את החייב למעגל הכלכלי המסייע להנעת כלכלת המדינה, כמו גם מיצוי מקסימלי וריאלי של ההחזרים לנושים השונים, תחת אשר כלל לא יקבלו את חלקם.

 

מחיקת חובות תוך 24 שעות

היות ותהליכי מחיקת החובות הם תהליכים משפטיים, חשוב ואף מומלץ לבצע את התהליך עם עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום, שיתאים עבורכם את הדרך האופטימלית ביותר למצבכם האישי – משפחתי בכלל והכלכלי בפרט. מחיקת חובות על ידי yml-law.co.il תאפשר לכם לבחון באופן מקיף ומדויק את מצבכם, להתאים את סכומי ההחזר החודשיים הריאליים ולצאת לדרך כלכלית חדשה במהירות האפשרית, באמצעות הליך פשיטת רגל.

האפשרות לצאת לדרך כלכלית חדשה ולהיפטר מהחובות אמנם קורצת לרבים מאיתנו, אך בעת בחירת עורך דין חשוב להבין כי הבטחות למחיקת חובות תוך 24 שעות הן הבטחות סרק, כאשר במרבית המקרים התהליך המלא של אישור בקשת מחיקת החובות, נמשך מספר ימים ולא שעות בודדות.

לפיכך, חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומומלץ, בעל ניסיון מוכח בשטח של הליכי פשיטת רגל מוצלחים ולא להתפתות להבטחות סרק שאין להם כלל אחיזה במציאות.

עו"ד מנוסה

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף