איך בוחרים עו"ד לטיפול במשמורת?

תוכן עניינים

אחת הסוגיות הכי בוערות בהליכי גירושין הוא עניין המשמורת, לרוב המשמורת לצד חלוקת הנכסים בין בני הזוג מביאים לקונפליקטים הכי בולטים במהלך סכסוכי גירושין, לכן נשאלת השאלה איך בוחרים עו"ד לטיפול במשמרות?

 

למה לשים לב כשבוחרים עורך דין?

ניסיון  – לרוב ניתן להצביע בבירור שעורכי הדין הטובים ביותר בתחום המשפחה ובתחום המשמורת בפרט הם עורכי דין בעלי ניסיון מצטבר של מספר שנים ארוכות, לרוב מי שנמצא בעסק מספיק זמן מכיר את כל השיטות שבאמצעותן אפשר להפתיע בדיוני משמורת ואולי אף לשלוף שפנים מהכובע במהלך הדיונים.

פנאי – לצד ניסיון חשוב לבחור בעורך דין שיוכל לקחת על עצמו את התיק ולהקדיש את כל כולו אליו, לעיתים קרובות מדי עורכי דין לוקחים על עצמם יותר תיקים ממה שהם יכולים לטפל, בבואכם לבחור עורך דין חשוב לבדוק עמו את הפנאי שיש לו לתיק כדי שתוכלו לוודא שתמיד יהיה מי שידאג לכם במשרה מלאה.

מחיר – תמיד מומלץ לבדוק מה המחיר שדורשים עורכי הדין שאליהם אתם פונים, כמו כן כדאי לבדוק לפחות כמה עורכי דין לפני שמקבלים החלטה, בכל מקרה חשוב שלא ללכת שבי אחרי מחיר נמוך כי לרוב יש סיבה שהדרישה הכספית של העורך דין שאתם בוחנים נמוכה יותר.

משרד גדול לעומת משרד קטן –  למשרד גדולים יש יתרונות וחסרונות וכך גם למשרדים קטנים, בעוד שבמשרדים גדולים לרוב מי שיטפל בתיק שלכם ברמה היום יומית יהיה מתמחה או עורך דין זוטר במשרד במשרדים קטנים לרוב שותפים או עורכי דין בכירים יהיו האחראים אליו. לעומת זאת, למשרדים גדולים לעיתים קרובות יש משאבים גדולים יותר ובמקרה הצורך כמות גדולה של אנשים תוכל להיות מוסתת כדי לדאוג לתיק שלכם באופן מיוחד.

 

למידע נוסף על עו"ד בתחום הגירושין – עו"ד גירושין ורד לוי

בחינת ההצלחות והכישלונות של עורך הדין – לפני שתקבלו החלטה אנו ממליצים לבחון את ההצלחות והכישלונות של עורך הדין שאתם שוקלים להעסיק בתחום המשמורת, תחום המשמורת הוא עולם ומלואו, לכן מומלץ לבחור עורכי דין שיש להם הצלחות מוכחות בתחום זה, חשוב להבין שלא תמיד עורכי הדין הטובים ביותר בתחום המשפחה הם עורכי הדין הטובים ביותר בתחום המשמורת.

סקר שוק – לפני שאתם מחליטים לשכור את שירותיו של עורך דין ספציפי אנחנו ממליצים לשוחח לפחות עם שניים או שלושה עורכי דין, לשמוע מהם כיצד הם מנתחים את סיכויי ההצלחה שלכם בתיק, מה כדאי לעשות כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה ועוד. בדרך הזאת תוכלו להבדיל בין עורכי דין שמבטיחים עולם ומלואו ללא כיסוי לבין עורכי דין מנוסים שניתן לסמוך עליהם.

סוגיית בחירת עורך הדין בתחום המשמורת יכולה להיות הרת גורל, לכן חשוב לבחור את עורך הדין המתאים ביותר למשימה, כזה שיוכל לסייע במימוש הרצונות שלכם.

פטיש של עורך דין

קשת עורכי דין
לשיחת ייעוץ עם עורך דין

עולם המשפט לעיתים נראה סבוך ומורכב, אך מי שבקיא בו – יידע לתת את העצה הנכונה. לקבלת סיוע משפטי השאירו פרטים עכשיו!

מידע נוסף
ישראל מול העולם: מה אחוז הגירושין בארץ

לפי נתונים של הלשכה לסטטיסטיקה בישראל, שיעור המתגרשים בישראל קטן משיעור המתגרשים הנהוג במדינות מתקדמות אחרות ברחבי העולם. יחד עם זאת, גם בישראל – כמו

גישור גירושין בהסכמה – כן יש דבר כזה

חושבים שגירושין בהסכמה הם חלום רחוק ובלתי מוגשם? ובכן, יש לכם טעות. באמצעות תהליך של גישור גירושין אשר מתבצע באמצעות מגשר מוסמך תוכלו להגיע להבנות

חלוקת מטלטלין בגירושין

חלוקת המטלטלין בגירושין דומה במהותה לנושא של חלוקת רכוש בגירושין, מחלקים את הרכוש באופן שוויוני, לרוב חצי לכל אחד בהתאם להחלטת השופט או על פי

איך לחלק את הרכוש בעת גירושין?

תופעת הגירושין הפכה לתופעה נפוצה למדי בשנים האחרונות, כאשר בני זוג נשואים מחליטים מסיבות שונות, לפרק את התא המשפחתי שבנו ולצאת לדרך חדשה. אחת הסוגיות